Amen ser man på!

OJOJOJ! asså komigen nu! Jag vill inte att ni mesar!

Och i skolan kom min J*vla konstiga lärare som jag har i NO. SÅ KORKAD. Sexorna hade pro i vårat klassrum. Jag och en kompis satt i grupprum. Då kom han in och hade öppen dör till oss och klassrummet. Då viskade jag till min kompis ''skulle du kunna stänga dörren?'' Hon sa då ''Ja'' och skulle stänga. Men när hon satte handen på handtaget så sa den där läraren ''VAD GÖÖR DU?'' Han prata högt.
jag''Vi vill kuna ha musik på. Så vi inte behöver använda hörlurar''
han''MEN JAG BESTÄMMER HÄR INNE!''
jag''Men vi vill inte störa dom''
han''det gör ni redan''
jag ''va? Kan inte bara dörren vara stängd!''
han''Vad är det för fel???? Är du alärgisk mot öppna dörrar eller''
jag''Ja faktiskt''

Eller nej det sa jag inte.. Men det skulle jag ha gjort alltså att jag var det.

Jag skrev på min data JÄVLA MUPP JÄVEL och visa min data för henne. HON BÖRJA GAP SKRATTA ASSÅ! :'D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0